Április 3. hétfő 11.00-12.00
1818- Kormányzati Ügyfélvonal
Mfszt.1.
Sokat mesélhetne az ember arról, hogy ügyfélként milyen élményei vannak egy-egy ügyfélvonallal, ügyfélszolgálattal kapcsolatban.
Filmekben, sorozatokban látott képsorok alapján az efféle irodákról könnyen kialakulnak a lassan már közhiedelemmé váló sztereotípiák.
Most lerántjuk a leplet a Kormányzati Ügyfélvonalról!
Az előadást Dr. Daróczi István, a Telefonos és Elektronikus ügyintézés Contact Center osztály osztályvezetője nyitja egy rövid bemutatóval, majd egy interaktív beszélgetés során Soós Brigitta, az egyetem Kommunikáció- és médiatudomány MA szakos hallgatója mesél arról, milyen karrier utat a járt be – kezdetben diákként – a Kormányzati Ügyfélvonalon, mi a legendák alapja és milyen is az élet egy Contact Centerben.
A beszélgetés egy rövid quiz játékkal zárul.
Aki érdeklődik az Ügyfélvonal mint diák munkalehetőség iránt, fényképes önéletrajzát a kurzus végeztével az előadóknál is benyújthatja.
A Kormányzati Ügyfélvonal április 3-án, hétfőn 9.00-14.00 óráig elérhető a magasföldszinten található standjuknál, ahol lehet tájékozódni tevékenységükről és a diákmunka, szakmai gyakorlat lehetőségeiről.